Môj web-dizajnový projekt

Témou môjho záverečného projektu by mala byť stránka, ktorú by využívala materská škola v obci Veľké Teriakovce.

Stránka bude obsahovať hlavnú navigáciu v hlavičke stránky, položku na vyhľadávanie a menšiu navigáciu v pätičke, v ktorej by som chcela uviesť kontakty, súhlas so spracovaním osobných údajov GDPR, keďže na stránke by som chcela zverejniť aj fotografie detičiek, a tiež odkaz na rôzne materiály na stiahnutie – omáľovánky a aktivity pre deti, rôzne návody pre rodičov napr, ako sa s predškolákmi pripravovať na zápis do prvého ročníka…premýšľala som aj nad odkazom na podstránku FAQ, avšak ešte použitie tohto prvku zvažujem.

Stránka ako taká bude obsahovať podstránky :

domov– úvodná stránka, ktorá sa vždy pri vyhľadaní zobrazí.
Na domovskej stránke budú zverejnené základné informácie o škôlke, o pedagógoch a vzdelávacom programe – s odkazom v popise.

novinky– okná s fotografiami a úryvkami textov z najposlednejších akcií s detičkami – sezónne aktivity, detské vystúpenia, tvorivé dielničky a pod.

album- podstránka, ktorej obsahom by boli fotografie z rôznych škôlkárskych aktivít

školský rok – na tejto podstrane by som rada uviedla výchovno-vzdelávací program, podľa ktorého škôlka bude viesť činnosť v jednotlivých školských rokoch, zobrazený bude vždy aktuálny školský rok, rada by som pridala navigáciu, ktorá bude odkazovať na ďalšie školské roky. Tento prvok však tiež zvažujem.

Logo som vytvorila online, aby sa nieslo v duchu hesla materskej školy, tomu by som chcela prispôsobiť aj celkový dizajn stránky. Webová stránka by síce podľa mňa mala byť jednoduchá a prehľadná, ako užívateľ uprednostňujem jednoduchosť a nepresýtenosť farbami, no moju web stránku by som chcela vytvoriť v takom dizajne, z ktorého by bolo na prvý pohľad jasné, že stránka sa týka detí.

Dúfam, že sa mi čoskoro podarí pridať aj nejaké fotografie z procesu tvorby.

4 Replies to “Môj web-dizajnový projekt”

  1. Super zvolená téma, ktorá bude využiteľná. Vyzerá to, že to máš dobre premyslené. Nech sa ti pri realizácii záverečného projektu darí. 🙂

    Páči sa mi

Pridaj komentár

Design a site like this with WordPress.com
Začíname